Pages

Yoroshiku~!

Hye, Cookie desu!

This is the place where I want to ramblings about useless stuffs. If you see many Arashi related that's because I LOVE them and drooling myself over the super dorkalicious Mr.Fail!Sakurai Sho.

Talk to me about anything! or everything! I'm totally cool with almost every single cell in the universe. Just try me!

Sunday, November 22, 2009

100% Gempak

Semalam [21.11.2009] aku pergi Sungei Wang. Ada 100% gempak. Lepas tuh terjumpa la mamat cosplayer nih:


Beliau adalah Tamaki Suoh from Ouran High School Host Club. One of my fav tapi aku lebih suka kat Kyoya Ootori..haha.. Ramai lagi cosplayer laen2 tp coz aku suka kat Tamaki-sama maka aku suruh an-chan snap gambar dgn dia je.. gambar pon xclear sgt.. almaklumlah pakai hs.. an-chan yg bijak plak xbwk kamera..huhu..hs aku plak klu indoor jer gmbar mesti parah.. gambar ni dh dicrop..aku ada kt sebelah..tapi maklumlah.. malas nak expose..haahhaaahhhahaa...

0 comments:

Post a Comment